GreetjePostma.reismee.nl

Indonesië!

INDONESIE!

Hetlijkt misschien overdreven om een reisblog bij te houdenovereen vakantie van 2 weken. Maar er zijn veel vrienden en bekenden die mij vragen naar mijn reisplannen en weten wat deze reis voor mij betekenten daaromik heb besloten mijn belevenissen bij te houden op deze blog. Zo kan ik iedereen in 1 klap op de hoogte houden, super handig.

Het vertrek komt steeds dichterbij en 8 september staatin dik roodin mijn agenda. Dat ikhet een paarweken zonder mijn mannen en zonder 'mijn' Bazuin moet doen neem ikin dit geval graagvoor lief

Kiss
!


Hoe het allemaal kwam.
Sinds ik mij als klein meisje echt bewust was van het feit dat ik een 'ander kleurtje' had stond ermaar 1wens hoog bovenaan mijn bucketlist: het land bezoeken waar mijn moeder is geboren en haar jeugdjaren heeft doorgebracht, INDONESIE!
Het is jarenlang bij een stille wens gebleven maar toen ik in maart jl. te horen kreeg dater voor mij geen nieuw plekje was binnende fusie-bank,kwam deze droomreisin alle hevigheid opzetten. Het voelde als het juiste moment om op zoek te gaan naar mijn roots, mijn oorsprong. Dat klinkt wat zwaar alsof ik in een soort van identiteitscrisiswas beland. Wees gerust, ik ben nog steeds dezelfde Greetje (hoor ik daar iemand "jammer" zeggen? hahaa) maar het voelde wel als een nieuw startpunt voor mijn toekomst. Dit was mijn kans wanterwas opeens tijd (en wat geld) om daadwerkelijk tot actie over te gaan. Niets gebeurt zonder reden daar geloof ik in,want juist op dat moment deed zich de mogelijkheid voor om metStichting Pikulan een rondreis te maken over Java-Indonesië, het eiland waar mijn mam heeft gewoond. Yeeaahh! Mam en zus waren al net zo enthousiast en dus gaan we samen de reis van ons leven maken. Samen bijzondere plaatsen bezoeken, emoties delen en herinneringen maken! Is er iets mooiers dan dat?

Veel plezier met 'meereizen' en laat vooral een reactie achter!

Groetjes,

Greetje

Reacties

Reacties

Lutske

Ik folgje dy mei nijsgjirrichens!

Petra

Wat leuk dat je een blog bij gaat houden! Zo kunnen we allemaal een beetje met jullie meereizen ! Wat zullen jullie genieten van deze droomreis. Succes met alle voorbereidingen ! Gr aan Mam en Sofie x

Theun

Leuk idee z'n blog Greetje , ik zal je zeker volgen voor zover 't kan .

Anita de Jong-Moll

Wat geweldig dat je dit gaat doen met je moeder en zus. Dat zal een geweldige ervaring worden!! Geniet ervan!!!

Thea

Oh Greet, wat mooi. En dat samen met mem en zus. Maak maar een hoop mooie nieuwe herinneringen en geniet!! X Thea

Marcel

Leuk en goed van je om dit te ondernemen! I'll be watching you haha

lamine

Hiel folle nocht&wille&moaie momenten tawinske

Hans

Hey Greetje, geweldig zo'n reis en deze blog. Ik volg je als het even kan. Doordat mijn vader 3 jaar in Indonesië heeft vertoefd, heb ik toch bepaalde gevoelens bij het land.

Lysbeth

Greetje wat mooi , geniet van je reis samen met je moeder en zus X Lysbeth

Fam. Van der Kooi

Greet, wat geweldich ! Wy hoopje dat jim de tiid fan jim libben ha sille !

Nick

Fantastisch Greetje dat je een blog bijhoudt! Fijne reis en ik ga je blog lezen!

nienke d.

Ik ga je zeker volgen! Fijne reis en goed genieten Greetje!

gea

Wat een mooi vooruitzicht.Heel veel plezier.

gea

Heel veel plezier.

pieter

Geniet ervan Greetje !! Veel plezier !

Margreet

Ga je volgen, stalken over je schouder meekijken....

Wally Halma, moeder van Greetje

Greetje, wat fijn, dat je deze bijzondere reis van ons drietjes in verslagen en foto's wilt vastleggen. Voor
mij betekent dit alshetware een terugkeer naar mijn
geboortegrond en -plaats Djakarta op Java. Heel veel
kan ik mij nog herinneren en spreek ook nog wat Maleis.
Ik hoop, dat wij samen met Pikulan, een hele fijne reis
zullen hebben. Na de info-middag heb ik daar alle vertrouwen in.

Valerie

Ik blijf het heel bijzonder vinden dat jullie dit met z'n drieën gaan doen; myn mem, oma en tante :-)
Heel veel plezier! tút Valerie

Alie Veenstra

Geniet ervan Greetje!

Fokko en Wiepie

Heel veel plezier met jullie droomreis.
We willen jullie graag volgen.

Siep en Sita

Had nooit gedacht dat we nog eens mee zouden doen met een bloc van Greetje(Wally en Sophia)
We wensen jullie een goede reis en een prettig verblijf.We volgen jullie waar het kan.

Hanneke

Wat vind ik dit fijn voor jullie. Ik wil jullie dan ook heel veel plezier wensen en zal je blog zeer zeker volgen.
Take care...

Yvonne Vermetten

Wat een prachtig avontuur gaan jullie tegemoet. En wat geweldig om dat samen met je moeder en je zus te beleven. Het zal vast een onvergetelijke ervaring worden. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Alvast heel veel plezier. Lekker genieten van elkaar en het mooie land !!!

Wilma schoonzus van Greetje

Het aftellen is begonnen. Nog maar 8 nachtjes slapen en dan stap je in die grote vogel die jullie heel ver weg brengt. Ik hoop dat jullie een super tijd daar krijgen, en dat mam jullie nog heel veel kan laten zien van waar zij haar jeugd heeft doorgebracht. Wou dat ik soms een vogeltje kon zijn om zelf jullie daar te zien. Ga genieten en wij volgen jullie zeker, en wie weet komt Roel straks door al jou enthousiaste verhalen nog eens over zijn vliegangst heen en wil hij ook.

Geertje

Ik wens jullie een hele goede reis naar Indonesië het Is zo mooi dat jullie dat samen mee mogen maken geniet er van en wij gaan jullie zekers volgen

Geertje

Schoonzusje van Sophia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!