GreetjePostma.reismee.nl

Echt de laatste keer!

The eagle has landed, we zijn veilig terug op Hollandse bodem! Na een korte binnenlandse vlucht van Soerabaja naar Jakarta en een vlucht van 13,5 uur van Jakarta naar Schiphol zijn we blij weer thuis te zijn. Aan onze fantastische reis is nu echt een einde gekomen en het heeft al onze verwachtingen overtroffen. Wat is Java een bijzonder eiland, niet alleen vanwege de afmeting (wij hebben het hele eiland doorkruist) maar ook vanwege de 120 miljoen inwoners, de cultuur en de rituelen. Er is veel meer te vertellen dan in mijn blog staat en de foto's weergeven. Wij willen iedereen bedanken die interesse heeft getoond, via facebook de verhalen heeft geliked, met ons meeleefde en meereisde en iedereen die een lieve reactie achterliet. Jullie hebben genoten van de verhalen, wij hebben tijdens onze reis genoten van jullie!!! Liefs, Greetje, Wally en Sophia PS. Nog een paar foto's bijgevoegd en ja.....we hebben wel gejankt :)

Froukje.

Fijn dat we op deze manier met jullie mee hebben mogen reizen. We hebben genoten van de mooie reis verslagen. Nu maar lekker bijkomen van jullie bijzondere reis.

Klazien Storm

Ik heb met heel veel plezier je verhalen gelezen en de foto's bekeken. Je hebt de hele reis heel beeldend beschreven. Iedereen kon op deze manier een beetje met jullie meereizen. Blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Groetjes, Klazien

Dukke en Feye

Allereerst...WELKOM THUIS...bedankt voor je leuke verslaggeving, en mooie foto's....wij hebben genoten...groetjes voor je Mem en Zus!

Nu maar ff rustig bijkomen, van al die geweldige indrukken....dikke kuzzzzz

Jenny

Welkom thuis!
120 miljoen inwoners? Wow!!!

Harry en Hielkje Folkerts

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, wij hebben genoten van de boeiende verhalen. BEDANKT!

Ulbe Buwalda

Ik heb genoten van jouw reisverslag. Als onderwijsman zou ik zo alle verslagen in een aardrijkskundeboek over Indonesië kunnen plaatsen.
Bedankt!

Geertje

Ben blij dat jullie weer veilig geland zijn en weer thuis zijn en heb echt genoten van de verslagen.En wat nog mooier is dat jullie dit met z'n drieën konden mee maken en delen liefs

Hans

Ik heb de hele reis met je mee geleefd en genoten. ondersteund met de foto's een ervaring voor jullie om nooit te vergeten. Ik denk dat je moeder ook de mooiste en indrukwekkendste periode in jaren heeft gehad. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. veel liefs

Tiny

Heb genoten van je verhalen. We hebben op deze manier ook een beetje Indonesië mogen proeven.

Anneke

We hebben heel wat meegekregen maar er valt vast nog heel veel te vertellen, ik hoor het nog graag ( zaterdag misschien?!)
Voor nu welkom thuis, fijn dat jullie weer veilig zijn geland!

Tiny

En oh ja.......natuurlijk heb je gejankt;)

Wally Postma

Welkom thuis in Fryslân
Groeten namens familie Velsen
Wally

Baukjen

Wat een mooie foto van jullie drieën! Volgens mij kunnen jullie hier tijden op teren. Mooi ook voor je moeder dat jullie nu haar geboorteland gezien hebben!
Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn. Het zal wel weer even wennen zijn maar duidelijk is dat jouw mannen heel erg blij zijn ;-)

Gerda van t Land

Beste Greetje,
Wat was het super leuk om jullie drieën te volgen, en wat schrijf je leuk!!
Ooit was ik zelf op Java en heb ook alle beelden opgezogen van een wereld die onze wereld is maar ook zo anders.
Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, geef je zus een dikke zoen.:)

tante Netty

Ha, Greetje,
Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt! Geweldig, jullie roots te beleven. De reis van je leven.
Vanmorgen je moeder gesproken.
Groeten aan alle bekenden.
Tante Netty

ilyas

hallo bita

word jij niet miselek door al dat reizen