GreetjePostma.reismee.nl

De laatste dag

Op het moment dat ik dit type is het 07.30 uur en zit ik heerlijk op het bankje voor ons laatste hotel/appartement. Het is een appartementencomplex en 1 van de mooiste waar we tijdens onze reis zijn geweest. Zaterdag begon de dag met een bezoek aan het project in Madiun. Hier werd Willy Baron, vrouw van de voorzitter van Pikulan en medereiziger, verrast omdat ze jarig is. Er is een mooi spandoek, zelf gebakken taart, zang en bloemen. Geheel terecht dat Willy zo in het zonnetje wordt gezet. Ze is een sterke vrouw achter/naast de voorzitter en zorgt tijdens de hele trip goed voor ons met adviezen en natje en droogje. Klasse! Het project ligt ineen mooi straatje met kleine huiswinkeltjes, gekleurde huisjes en gezellige bloembakken. Wat een klein beetje kleur al niet kan doen, de hele straat fleurt er van op. We rijden door naar een prachtige waterval en stappen uit voor de nodige foto's. Ik heb er tijdens de reis zo'n 600 geschoten dus nagenieten van deze fantastische reis kan ik straks thuis zeker! We eten voortreffelijk in het restaurant, het is een afscheidsdiner omdat we zondag vliegen richting Nederland. Onze reisgids Made heeft voor ons een klein aandenken gekocht zodat we nog eens aan hem denken. Ik krijg een klein boedha-beeldje gemaakt van de steen van de Borobudur. Toepasselijk kadootje. Wat zullen we iedereen gaan missen want wat hebben we een lol gehad met elkaar en belevenissen met elkaar gedeeld. Je zit toch 2 weken bij elkaar op de lip en als het dan klikt met elkaar is dat heel fijn. Vandaag volgt het definitieve afscheid van de groep omdat zij nog 2 weken vakantie voor de boeg hebben. We gaan niet janken!!!......euhm. De dagen zijn om gevlogen maar het is goed zo!

W.en baukje

Bedankt voor de mooie verslagen. Tot ziens !

Hanneke

Wat een prachtige verslagen Greetje! Ik heb met jullie meegereisd én meegeleefd. Kan me voorstellen dat dit alles een diepe indruk bij jullie achterlaat. Voor nu eerst dan maar een goede vlucht en we zien elkaar later...Hanneke.

Wally Postma

Vanmorgen in de kerk hoorde ik dat Greetje een reisblog bijhield. Ben bij thuiskomst gelijk gaan lezen. Wat een prachtige reis hebben jullie met z' 'n drieën gemaakt. Wat een indrukken. Ben heel blij om te lezen dat tante Wally ook genoten heeft. Wens jullie een goede thuis reis toe. Binnenkort tante Wally komen samen met mijn ouders langs om de verhalen en belevenissen te horen.

Hartelijke groet,
Wally.

Janny Mennega

wij hebben genoten van jouw prachtige verhalen. We zullen het missen. Goede reis en veilig thuis.

Lutske

Time flies!
Bedankt voor je vele verhalen. En alvast welkom thuis!
Tút fan my!

Antje Smits

Dank je wel voor de prachtige verhalen. Een hele goede thuisreis gewenst. Het zal weer wennen moeten in Holland. Groetjes, Antje en Nico

Johanna

Wolkom back yn Fryslân! Wat silst nog faak neigeniete fan dizze yndrukwekkende reis!

Siep en Sita

Welkom thuis.We hebben de aankomst op Schiphol en het toestel op flichtradar gevolgd.