GreetjePostma.reismee.nl

Nog 1 nachtje!

Na een hektische week met muziekrepetitie, vergadering en de daaruit voortkomende telefoontjes, mails en post, bezoekje schoonheidsspecialist, wat lekkers halen omdat ex-collega op visite komt, extra lenzen halen, lieve ex-collega op visite, foto-toestel ophalen (thanks F+E), uitleg over de Ipad die meegaat,laatste wasjes draaien want ja-dit-moet-echt-mee, toch nog wat appjes versturen, website bijwerken enBazuin-nieuwsbrief de deur uit, slag door de tuin, ziekenbezoekje afleggen, portemonnee ontdoen van kaartjes en spaarpasjes van de DA, Shoeby, lingeriewinkel, Douglas en andere winkels die er toch niet zijnop Javaen omdat ik genoeg ruimte moet hebben voor alle ruphia ............tussen neus en lippen door ook nog een sollicitatiegesprek gehad en guess what? Per 1 oktober a.s. aan de slag voor een tijdelijke maar mooie klus bij een Rabobank! Blij!!!!! Joepppiieee, wat een heerlijk vooruitzicht!!!!

Met morgen nog een laatste koffer-check isdan echt het moment van vertrek aangebrokenen kunnen we met een gerust hart zeggen dat we zover zijn. Wat we vergeten zijn (of wat niet meer in de koffer past) is vast ergens te koop en uitrusten van alle voorbereidingen doen we in het vliegtuig wel. Want wat hebben we er veel zin in!

Mijn volgende verhaal ga ik schrijven vanuit Indonesië. Niet te geloven toch??!!

Ingrid Droogers

Heel veel plezier en vooral genieten van jullie avontuur!! Goeie vlucht.... ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal:)

douwina

Greetje, een heel goeie vlucht en veel plezier de komende tijd samen met jouw moeder en zus! groetjes, Hanna Samme en Douwina

Sofia Luimstra

Heel veel plezier samen met mem en zus,
en de andere reisgenoten. Fijn dat jullie dit eindelijk samen kunnen gaan doen! Goeier Reis!!

Tiny

Nogmaaks, en voir de laatste keer: een hele prachtigmooie vakantie gewenst. Maak heeeeeeeel veel foto's want we willen alles zien;) en harstikke gefeliciteerd met je( tijdelijke) baan. Het is je van harte gegund!!! Het wordt wel even wennen op maandagavond, dat wordt vast een losgeslagen bende;);) see you over een paar weken...doeiiiiiii

Jenny

Lieve ex-collega,

Geniet maximaal!! Ik volg je verhaal en zie je bij terugkomst! Maar zover is het nog lang niet!!

Have fun!

Anita

Heel veel plezier en geniet ervan!! En wat fijn dat je bij thuiskomst weer aan de slag kunt!!! Gefeliciteerd!!!

Lutske

Goeie reis leave Greet!!

Hanneke

Welterusten...enne...een hele goede vlucht en dan ook alvast heel veel sukses gewenst met jullie avontuurlijke reis.

Trea

Genietsje mei jimme allen! Mooie en bysundere tiid! Dikke tut en we sprekke elkoar dernei! X

Trientsje.

Veel plezier met zijn allen en een goeie reis toegewenst!

Hans Groenhof

Greetje, wat fantastisch om te horen dat je een tijdelijke baan hebt gevonden. Heb je zo verdiend, lieverd.
Maar waarom ben jij naar de schoonheidsspecialiste geweest? Je bent immers een schoonheid , zowel van buiten als van binnen. Ik wens jou, je zus en je moeder een geweldige reisvaardig Indonesië! Geniet ervan, schoonheid! Dikke kus van mij!

Klazien Storm

Geniet van de mooie reis die jullie gaan maken en van het vooruitzicht dat er bij terugkomst een baan op je wacht al is het dan tijdelijk. Heel veel plezier!!!

Maaike

Hee Greet,
Geniet van je bijzondere reis die je gaat maken, heel veel plezier toegewenst!! En wat super van je nieuwe baan, lokwinske :)

Johanna

Wat sil jimme geniete mei syn trijen! In moaie reis tawinske, wy reizigje joun troch it landskip fan Scadawerth, ha ha!

atje

Goede reis en heel veel plezier.

Trienke van Buiten

Leave! Goeie reis en op en top genieten geblazen. Hilarisch dat het scenario dat we twee weken geleden bespraken gebeurt. Je krijgt wat je verdient xxx

Anneke Faber

Goede reis Greetje, wat fantastisch dat je dit mag meemaken en voor heel veel later een leuke Raboklus! Ik zie uit naar je verslag en foto's! Veel plezier!

Tineke en Willem

Heel veel plezier gewenst op deze reis. Geniet van elkaar het land en het samenzijn. Kijk er naar uit om je reis verhaal te lezen , zo beeldend weergegeven dat het tot je verbeelding spreekt. Zijn benieuwd naar de foto's ....
Fijne liefde volle tijd gewenst .

Beitske

Veel plezier en geniet van je mooie reis!